بیانیه توافق سطح خدمات

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت برق منطقه‌ای غرب به اطلاع می رسد:

· به منظور ثبت و پیگیری نظرات و شکایات در پورتال شرکت برق منطقه‌ای غرب می توانید از طریق منوی "ارتباط با ما" یا "رسیدگی به شکایات" اقدام نمایید.

· در این قسمت ها شما می توانید پرسش ها، پیشنهادات و شکایات خود را به صورت تمام وقت در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز مطرح فرمایید.

· به محض ثبت هر گونه درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد، که به ایمیل ثبت شده متقاضی در سامانه ارسال می گردد.

· پورتال شرکت برق منطقه‌ای در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

· اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.